Culturelle i novembermörkret - 24 november, 2020

Hej, Vad hände? Nyss var det ovanligt ljust och ljummet ute och nu är det helt plötsligt väldigt grått, rått och ruggigt. Hoppas att ni har möjlighet att ännu en gång komma loss extra tidigt en dag för att pigga upp er med färgfull flärd i form av Sara Danius nobelklänningar. Just nu finns det gott om biljetter till Utställningen "Pär Engsheden och Sara Danius Nobelklänningar" på Nationalmuseum och de kostar bara 100 kr. Tyvärr stänger museet kl. 17.00 så om ni vill hänga på så tänkte jag att vi som kan ses kl. 16 och jag kommer något tidigare och tar en plats i en ev. kö. Det finns också en Audio Guide till utställningen. Om ni inte redan har så kan man ladda ner appen på GooglePlay eller AppStore. Jag har bokat tidig middag (kl 17.30) på Copine som är en restaurang som jag länge velat testa. Copine ligger på Kommendörsgatan 23, menyn hittar ni här: Hoppas att ni kan och vill följa med 24 november! Meddela så snart som möjligt om ni kan! Kram / A-L

Kommentarer

Jag kommer, om museet är öppet :)
MJ sa…
Jag kommer också om det är öppet och läget under hyfsad kontroll.

Populära inlägg