SOMMARLÄSLUSTA 2022


Kom och lägg rabarber på mig och min trädgård igen!

Förhoppningsvis är vädergudarna med oss, så att vi kan sitta invirade i filtar och njuta av försommargrönskan, sippandes på ett glas av t ex Tareq Taylors egna riesling (eller ett gott rött). Det blir något gott att mumsa på som vanligt, så kom hungrig! Hungrig på mat, dryck och vänskap och inte minst hungrig på årets bokskörd. 

Jag dukar upp med läckerbitar och läsgodis!

NÄR: Onsd 8 juni 2022

KL: 18.00

ADRESS: Dalgårdsvägen 6

T-BANA: Gröna linjen mot Farsta, station Sandsborg

OSA: senast 7/6

VÄLKOMNA!

Följande böcker avhandlades:

3 x Detaljerna av Ia Genberg

I händelse av min död av Lena Philipsson

En bättre värld av Anthony Doerr

Stockholm som spioncentral av Wilhelm Agrell




Teatern av Jenny Andreasson


Kommentarer

MJ sa…
Jag kommer såklart! En av årets stora höjdpunkter

Populära inlägg