Culturelle läslusta - en oförglömlig kväll

Fotograf: Thron Ullberg
Detta är en första inbjudan till höstens läslusta med Gabriella Ahlström. Mer info kommer men jag vill passa på att påminna om att De oförglömliga nu även finns att köpa i pocket. Trevlig läsning!

När: Torsdagen den 7 oktober 2010
Var: Tussmötevägen 188
Pris: 300:-
Bjuds på: god mat och dryck och bättre litteratur och kanske en och annan existentiell tanke.
Osa: senast 1/10 2010
"Fredrika är en ung tillbakadragen kvinna som levt hela sitt liv i skuggan av sin familj; pappan framgångsrik forskare, mamman hyllad skådespelerska och yngre brodern Simon som tidigt slagit igenom som modell och därefter seglat upp som det nya stjärnskottet inom svensk film..." Boken kan t ex köpas via Adlibris.
Läs mer

Kommentarer

Anonym sa…
Jag kommer :) L
Anonym sa…
Jag med. /A-L
Anonym sa…
C kommer gärna.
cultur-ellen sa…
Vilken tid gäller? Jag kommer!
CULTUR-ÅSA sa…
18.30. Ta med er en massa smarta frågor och kom.
CULTUR-ÅSA sa…
Hej igen! Imorrn smäller det. Välkomna hit! Närmaste tunnelbana är Svedmyra, alltså grön linje mot Hagsätra eller Högdalen. Tussmötevägen 188. Portkod: 4258. Har du kontanter (300:-), så ta gärna med det. Annars får ni mitt kontonr imorrn. Välkomna till en högst informell men absolut kulturell kväll!